Nursacpala kuzum 32. haftam da rapor alma hakkım vardı çalışıyorum diye 37’ye kadar devam ettim zaten 37. haftaya kadar veriyor daha ilerisi yasak kanunen yani 32. haftam da aldığım raporum 37. haftada bitti ve ben de şu an izne ayrıldım tekrar rapor almama gerek kalmadı çünkü zaten zorunlu çalışabilir raporundan sonra direk otomatikmen başlıyor burada kullanmadığım beş hafta mı da doğumdan sonra olan sekiz haftaya ekleyecekler yani toplam doğumdan sonra 13 haftam olacak 😊 Ama sen 37’ye kadar çalışamam 32’den sonra çıkmak istiyorum dersen 32. haftanda rapor alma hakkın var istersen 33’te de alabilirsin istersen 34 de yani o kullanmadığın Bir ya da iki hafta bile olsa onları sonrasını ekliyorlar eğer 32’de ayrılırsan önce sekiz sonra sekiz diye ayrılıyor Ama eğer bir hafta bile çalışacaksan da 32. haftanda kesinlikle çalışabilir raporu almalısın aksi taktirde rapordan sayılmıyor bildirmezsen bunuda unutma canım