merhabalar. bir hafta önce ultrason muayenemde doktor plasentanin kalinlaşip ayrildiğini soyledi daha onceki hamileliyimde plasenta previa vardi doktordan yine öyle bir sorun olup olmadigini sordum, kesinlikle yok dedi, dun yeniden ultrasonda oldum başka doktorda plasentanın aşagida hatta dogum kanalini kısmen örtduyunu soyledi ve guçlü kasılmalarım varmiş. ben dusunuyorum ki, plasenta 1 hafta once yukardaydi artik aşagiya duşmeye başlamiş boyle bir şey ola bilirmi sizce? doktor cocuk duşmek istiyor dedi çok aşagiya duşmuş, hatta karnimin kuculduyunu bile hiss etdim. bu konuda bilginiz varmi? 19 haftamdayim daha