Dilaulgen İki kez düşük yaşadım yani kürtaj oldum son gebeliğimde dokuz haftalık olması lazımken altı hafta dört günlükken gelişimi durmuştu kalp atışını duyamadik benim gibi olan var mıydı bu durumu yaşayan
Deletedmon099282 Dilaulgen ben de iki tane düşük yaptım ikisi de 10 haftada kaldı kürtaj oldum genetik test yaptırdım rahim filmi çektirdim sana da öneririm geçmiş olsun çok
Sinem94 Dilaulgen Çok geçmiş olsun ben aynı durumu yaşadım sat a göre dokuz haftalikti ulturason da 6 haftalik gelişmedi kalp atişi oluşmadı hiç yinede bekleyecektim ama ağri lekelenme başladı kürtaj oldun malesef
Meleeeda111 Dilaulgen aynı şeyi yaşadım banada aynısı denildi Kurtaj olalı 2 ay oluyor gebelik düşünüyorum bakalım inşallah sizde hamile kalirsiniz doktor a sorun hamilelik öncesi folik asit kullanimi icin
strawbery Dilaulgen canim bende o sekilde keybetmistim onceki bebegimi 8 hafta olmasi lazimken 6.2 de durmustu gelisimi aldirmak zorunda kalmistim ama suan cok sukur yine hamileyim uzerinden 8 ay gecti hamile kaldim suan 4+4 gunluk yeni ogrendim
Deletedmon099282 Dilaulgen haziranda kürtaj oldum daha yeni. Patoloji sonucunda bir şey çıkmaz zaten genetik test yaptırın rahım filmi çektirin muhakkak
Edanurozdmr Bende iki kere dusuk yaptım kalp durmasından dolayı genetik test rahim filmi bagısıklık testleri hepsini yaptırdım . Hepsi temiz cıktı yani sebep bulunamadı.
Dilaulgen Edanurozdmr benim patoloji sonucum temiz çıktı ama genetiğe bakmadı yaptırayım en azından aklımda soru işareti kalmaz
Dilaulgen Meleeeda111 6 Ağustos da üç ayım doluyor doktor üç ay korunun dedi acaba altı ay mi beklesem bilmiyorum işte doktora gidip tüm testlerimi yaptırıp kafam rahat bı şekilde gebe kalmak istiyorum acabalar hiç gitmiyor kafamdan
strawbery Dilaulgen amin canim allahim en hayirli zamanda nasip etsin i sallah bende 8 ay bekledim ama nasip iste rabbim istedigi zaman olu veriyir