Nurcan2509 39+1 im Dündendr Alt karnıma br ağrı giriyor belimde hafif agryr Nişan falan yok ama ağrıyla birlikte affedersiniz büyük abdestimde geliyor gibi oluyor aşağıya baskı oluyor doğum sancılarımı bunlar Litfen cevap verin!!!
_momy_ Nurcan2509 benim vajinal kontrol sonrası iki gündür nişan gibi geliyor bygün de uyuyamadım belim çok ağrıyor adet sancısı gibi bakalım beklicem
Valyria _momy_ ya benimde oyle oldu muayene sonrasi 3 cm acikligim varmis zaten sancimda oluyo ama devam etmiyo duruyo falan
Demet2323 Nurcan2509 merdiven çık in yürüyüş yap sıcak duş al bakalım sancı artiyirmu hemde senin için iyi olur doğuma kendini hazırla evde herhangi bi sikintu yoksa evde sancinmi ccek