benimmdunyamm Kızlar karnım öyle bir sertlesiuor belim ağrıyor ki mahvetti beni karnimda öyle ağrı yok fazla belim ve karnım sert
Haticecebrail21 benimmdunyamm bende 37+6oldum sertlesme gayet normal.Karinda Kasilma ve agri olmasi da iyi demisti doktorum cunku vucut kendini doguma hazjrliyormus.Yalniz bel agrimasi dogum habercisiymis her gittigimde doktorum soruyordu belin de agiriyor mu diye yok diyordum gonderiyordu beni
benimmdunyamm Haticecebrail21 bebek ters zaten 38 de sezeryana alacak o zamana kadar dogurmazsam iyi 🤣🤣
whitemoon benimmdunyamm benimde ters aynı bu şekilde kasılıyor sonra ikiye ayrılıyor gibi sanki ortadan öyle oluyor
Melikeenes Bende 36+3 ,bundan üç hafta önce doktorum bebeğin başı aşağıda olduğunu söyledi tekrar bebek yer değiştirirmi kafası yukarıda olabilirmi acaba🤔
Haticecebrail21 Melikeenes 28.haftada dogum pozisyonunda olan bebegim 35.haftada yonunu degistirmisti makat ustu oturuyordu doktorum 2 hafta zaman verdi degismezse sezeryan yapacaz demisti37.haftada kontrole gittigimde tekrardan dogum pozisyonuna girmisti😊
Haticecebrail21 Melikeenes vallah you tube de bir pozisyon vardi koltuga oturup yere dogru egilme yapmaya calistim olmadi korktum geri cekildim😊o harekete benzer iliskide domalma hareketi aklima geldi 2 haftada iki kez iliskiye girdim o sekilde bildiginiz gögsumu yataga sifir yatirdim.Sonraki gun karnim bayagi bir hareketlendi birseylerden suphelendim kesin dönüyor dedim ve öyle de oldu cok şükür.
whitemoon Haticecebrail21 ben o hareleti belki 2 haftadır yapıyorum ama tık yok sanki çok inatçı oğlan yarın kontrol var inşallah şaşırıtr anasını adak adadım artık yaa o dereve dönsün istiyorum
Arzutyfr Doktor bana karnın altında çok sertleşme varsa kanala girmiş doğumun habercisidir demişti. Eğer oyle bir yerde sertleşme varsa bakın