Srfe 20 Ekim 2021 de olmuştum işe başlarken bugün için saglık ocagı cagrıyor bir seneye yakın bir zaman aslında bu şekilde olup vurulan var mı bir zararı olmaz inşallah …
Mrvkyr Srfe ben de 3 yil önce vuruldugum için sağlık ocaginda sadece 1 kere vurdular 2 . Doza gerek yok dedi
umyahsen Srfe benm 14aylık bebeğim var o zaman Vurulmuştum ona hamileken. Geçen sordular olmak ister misin diye bende istediğimi söyledim. 10 yıl koruyuculuğu olur dedi. Bende oldum açıkcası. Bana yan etkisi ağrısı sızısı da olmuyor
Sedaa19 Srfe bende geçen sene olmuştum. Sağlık ocağından çağırmışlar di geçen hafta. Tekrar vuruldum. Sordumda. 5 yıl. Koruyucu özelliği varmış diye. Sağlık açısından senin yararın olur çocuğa değil zararı yok dedi
Annesininportakali53 Bildiğim kadarıyla 5-6 yıl koruyuculugu var ki siz zaten daha yeni olmuşsunuz vurulmaniza gerek yok bence yinede doktorunuza danışın derim
Srfe Annesininportakali53 bende öyle bılıyorum aslında saglık ocagı tek doz mu vuracak onu da bılmıyorum gercı ama bir danışaym güzelce tekrardan
Curlym Arkadaşlar Tetanoz aşısı ilk hamile ve iki doz olarak kurulur.Önceden tetanoz aşısı varsa da hatırlatma dozu olarak tek doz olur
mertveannesi2211 Srfe 2 doz yapıldığı için bir doz uygulayabilirler geçen ay bir doz vuruldum 24. haftada bir doz daha olucak