mas2248 23 Temmuz’da hamileliğimi öğrendim. Beta 22 idi. 26 Temmuz’da yine kan verdim. Beta 38 Artış az olmamış mı? 3 günde iki katına bile çıkmamış. 🥺😢 Bilenler yorum yapabilir mi ?
bebeklendik mas2248 benim ki 11,76 dan 17 olmuştu doktorum hiç beğenmemişti bekle 1 hafta sonra kan ver dedi. Tam 1 hafta sonra kan verdiğimde 455 olmuştu bunun üzerinden 4 gün sonra keseyi gördük. İçini ferah tut bazen hemen yükselme göstermeyebilir %60 yeterli ilk başta
Zuzununannesi01 mas2248 canım ya üzmek istemem gerçekten çünkü bende yaşadım kimyasal ve 4 ay sonra tekrar hamile kaldım bu defa boş gebelikten kürtaj oldum bende 2 yıldır bekliyorum ama kısmet inşallah senin sağlıklıdır ama 2 gün sonra kan ver bence 2 kat artmasada %60 artması lazım inşallah güzel haberler alırsın
ilaydaayildiiiz Benimde ilk zamanlar 2 katı artmadı doktorum %60 artması yeterli demişti yeter ki istikrarlı şekilde artsın. Yanlış hatırlamıyorsam 10 gün kadar beta takip etmiştik
bhrey mas2248 13,82 ile öğrendim sonra yükseldi baya sonra düşmeye başladı değerim sıfırlanınca regli oldum
Melisssssss mas2248 kimyasal olabilir canım ama belli süre sonra düşüşe geçebilir kendi kendine değil sede bi ihtimal geç döllenme olma ihtimali var mı yok mu tam bilmiyorum ama heveslenme çok canım üzülmeni istemem çok zor oluyor
mas2248 Melisssssss profilimde ne kadar ağır bir imtihan sonrası hamile olduğumu yazdım. Bu da Rabb’imin imtihanı demek ki canım. Allah razı olsun
cerenmemisss mas2248 sonradan da artabilir hiç üzülme. Az az artıp düzenli artmaya başlayanlarda oluyor. Dua edelim inşallah sağlıklı gebelikse inşallah bebeğin seninle olur❤
mas2248 Zuzununannesi01 inşallah Allah kucağını doldurur canım. Kimyasal geçirdiğinde ne zaman adet oldun? Değerlerin kaçtı acaba
Zuzununannesi01 mas2248 adete 1 gün kala 93 le öğrendim sonra bi daha vermedim hiç başıma gelmemişti çünkü sonra adetim geçtikten 1 hafta sonra leke geldi tekrar kan verdim 167 çıktı kimyasal dedi doktor bi kaç gün sonra çok kötü sancıyla parça düştü