Bu ağrılar çok normal kanama yoksa tüm ağrılar normaldir. Masaj yapmayın sadece uzanın bazen ayak altına bir yastık koyun. İlk 6 haftaya kadar tutunma oluyor 7,8 ise yumurtalıklar hormon üretme işini plesantaya devrediyor bu dönemde devir teslim kanaması bile normal bir iki damla yani gebelik büyük mucize ve içeride adeta fabrika inşaası var