Asli1204 Merhaba anneler bir haftadır karnımın üstünde tam ortada acı hissediyorum sanki yara varmış gibi acıyo agrı falan değil degişik bişey. Göbek büyüdügü için mi oluyo acaba benim gibi yaşayan var mı