Aminenin_annesi cnm aynı durumdayım 16 kg falan aldım 32 haftalığım en azından bundan sonra almak istemiyorum kilo veremem belki ama kilomu korumaya çalışıyorum işe de yarıyor.Kendi diyetimi seninle paylaşmak isterim.Ekmek,tatlı,abur cubur aklına gelebilecek bu tür şeyleri öncelikle çıkarmalisn hayatından.Tam buğday yada yufka ye kahvaltı da mümkünse akşamları hiç ekmek yeme.Aksam yemekleri nin kızartma veya kalorisi olmamasına dikkat et.Haşlama tarzı yiyebilirsin internette güzel hamile menüleri var bakabilirsin.Saat 7-8 den sonra yemek yememeye çalış acikirsin illa ben meyve sebze ceviz tarhana kuruyemişle filan geçiştiriyorm.Bol su içmelisin.Gunluk en az bi saat akşamları yürümeyi ihmal etmiyorum.Gece yatmadan hamile egzersizleri yapıyorum çok güzel terletiyor.İki haftadır uyguluyorum bir kilo bile almadım şükürler olsun.Boyle hayat gram zevk vermiyor bana iştahlı bı insanım normalde zor yapmak ama. Kendimi zorlayıp neler yaptığımı görmekte hoşuma gitmiyor değil 😊