hafsam_omerim AsliHa bebeğin kanaldaysa ve normal doğum için bir sıkıntın yoksa alabilirsin. Benim bebeğim kanalda değildi o sebeple almasam daha iyiydi düşündüm çünkü epidural alınca sürekli yatırdılar beni
Dilayyyyy AsliHa bence o anki sürecine gore ilerle ben 3. 5 saatte dogm yaptm hic otrmadim surekli hareket yaptm acilmam hizli ilerledi eger ilerlemeseydi epidural alablrdm o an ki sizin surecinize gore karar verin bence
Bandido AsliHa ben epiduralli normal doğum yaptım ve imkanı olan herkese öneririm. Kolay ve rahat bir süreç geçirdim.
Hafsa13 AsliHa canim ben ilk doğumumu epiduralli yaptım inan o kadar rahatki nasıl dogurdum anlamadım ikinci doğumumu geçen hafta yaptım tam epidural olacaktım ki acilmam birden oldu epiduralsiz dogurdum😊
EsiLaMirac_0mom Normal doğum yapmadığım için birsey diyemem ama epidural yaptım ve gayet iyi geçti çabuk ayaklandim çok zorlanmadım
Bandido Ccansu53 çok emin değilim fakat sanırım devlet hastanelerinde yok ne yazık ki. Yani forumda yazılanlardan gördüğüm kadarıyla.
Mucizeanne20 Bende düşünüyorum doktorum belli başlı şartları var eğer uygun olursa doğum anında uygulayalım dedi inşallah uygun olur🤗