Ezgimmmmm ya neden olmasın trendyolda cok cici pijamalar var neden kalıplaşmış şeyleri yapalım ki ? Nasıl rahat hissediyorsak güzel hissediyorsak öyle olmalı. (Şahsen ben fotoğraf çekimi de yaptırmayacagım ama cok cici günlük pijamalar begendim trendyolda)