Simgenurg Kızlar akşam hasta oldum idrar yolu enfeksiyonu dedi doktor ateşim çıktı parol taktılar o düştü ama hastaneye gitmeden ılık duş almak istedim resmen titremekten tüm vücudumu sıktım başına gelen oldu mu
benimmdunyamm Simgenurg benim idrar yolu enfeksiyonum çok fazlaydı ama hiç senin gibi olmadım sadece karnimda sancı yapardı covid olmuş olmayasın
benimmdunyamm Leyla001 kuzum antibiyotik kullandım geçti ama 2 hafta geçiyor tekrar oluyor en son lökosit 3 + di ilaç kullanmadm aşırı su içtim tek + ya düşmüş doktor baya düşük sıkıntı olmaz dedi bol su gerçekten fayda ediyor