Denizbaytar SafinazYilmaz cnm bende eşimle ilk üniversite zamanından kızımız olursa adını Almila koyucaktık :) oğlumuz oldu yeni Rabbim ikinciye kız olursa Almila kesin 🙏🏻☺️
Ebalp Bende oğlum olursa alparslan kızım olursa almila koyucaktım oglum oluyor 😊 bir kizim olursa almila koyucam inşallah 🙏
SafinazYilmaz Denizbaytar bende liseden beri hep hayalini kurdum ama herkes eşarp markasına benziyo diye dalga geçiyo malum armine alvina diye markalar var kulaga öyle geliyormus
Denizbaytar SafinazYilmaz cnmm kimsenin ne dediği önemli değil Benim oğlumun adıda Alas kalas diyende olur bilmem ne diyende O yüzden Almila☺️