Edau9 Kızlar 17+3 oldum bu hafta yeni yuklenen belirti akıntı fazlalasti sadece bide yorgunluk hissi çoğaldı sizlerde neler var neler yok 😍🙈Daha karnım falan çıkmadı bazen hamile olduğumu unutuyorum🙈Birde henüz hiç hissetmedim siz hissediyor musunuz
Ruveyda_baskapan Edau9 valla en güzel zamanlardasın emin ol, 35+5 olduk biz. 30lar fena 30lar can yakıyorrrrr 😂😂😂😂
1Ada1 Edau9 bende de biraz akıntı fazla bu hafta bende acaba bi sorun mu var diye düşünüyordum yalnız değilmişim 🤭
Esilam42 Edau9 bende bu postu arıyorum🤗 bende 17+3 günlük gebeyim bende sadece çok yorgunluk sürekli uyumak istiyorum ve hiç belirti hissetmiyorum 🥺 kendime eziyet ediyorum resmen 😪 bazen diyorum ben acaba hamile miyim değil miyim🥺🥺
brgul_34 27haftalık olduk canım ilk günleri hamile olduğumu hiç hissetmiyodum taki oğluşumun hareketlerini hissedene kadar ❤️🥰🐣👶🤰
Edau9 brgul_34 yaaaa ne güzel bende görürüm o günleri inşallah o kadar heyecanla bekliyorum ki o hareketleri 💗
brgul_34 Edau9 görürsünüz inşallah bende çok sabırsızdım 🤦♀️şimdi de sayılı günlerimiz kaldı gecmek bilmiyor 🤷♀️🙈🤰
Bulut2093 Ben 16+6 karnım az da olsa var. Ama kişisel bir şey karin çıkması. Aşırı beyaz akıntı bende de var. Birde göğüsleri cok büyüdü. 🙈
Edau9 Bulut2093 göğüsler benimde öyle oldu yaaa taş gibi emzirme döneminden sonra gelicegi halı düşünüp üzülüyorum bazen🙈🙈😁😁😁😁
Edau9 Ruveyda_baskapan yaaa herkes öyle diyor🙈Rabbim sabır versin sağlıkla kavuşun inşallah yavrunuza 💜
Edau9 1Ada1 Bende çok korktum öyle olunca birde yakınlarım saçma sapan korkuttu suyun sıziyodur falan diye😁😁
Edau9 Esilam42 aynıyız 🙈Sürekli uzanmak istiyorum bende bide hala iştahım çok açılmış değil yaaa zorla yiyorumm
tontonhanim 16+6 17 sayılır mı 🤭 sayılırsa eğer bu sabaha karşı karnımda ağrı var ve geçmis olan kusma az önce tekrarladi😖 sabah 4 buçuk gibi ağrı uyandırdi beni umarım sıkıntı yoktur
Edau9 tontonhanim inşallah sıkıntı yoktur canım rahim büyüdüğü için ağrılar oluyormuş bazen normal diyorlar ama yine de doktoruna danış için rahat etsin🥰
mavininhertonuu tontonhanim Ben her gittiğimde ağrıyı soruyorum yerini söylüyorum sıkıntı yok diyor, dün de yanlarım çok ağrıdı karnımın yanları dedim herhalde büyüyor diye
Esilam42 Edau9 ben kilolu biriyim normal de yemeyi severim ama bu aralar acikmazsam yemem canım bişey istemiyor birde bazen aşağıdan karnıma ağrı giriyor 🥺🥺
Edau9 Esilam42 Yaa hayır göstermedi doktor kıyıdan köşeden gördüğüm kadarıyla erkek olabilir dedi ama daha belli değil Perşembe gidicez inşallah olur artık 🥰Sizin oldu muu🥰