Herkese selam. 25 temmuzda oğluşum 4100 gram 55 cm olarak dünyaya geldi çok şükür. Doktorum hep kilosu önde diyordu ama bu kadarını biz de beklemiştik 😀 her neyse o sabah kontrolüm vardı. Doğumhanede ebeler baksın çatına doğum şekline karar verelim dedi doktorum. Doğumhaneye çıkmadan da kendi odasında bir bakmak istedi. Ooo 4 cm açılman var yatış veriyorum dedi. Ben şoka girdim çünkü hiç doğuracak gibi durmuyordum. Açılmam 1-2 saat içinde 6-7 cm oldu ama bende sancı yok. Suni sancı verdiler onu da hissetmiyorum. Çünkü bebeğimin kafası kanala inmedi. Kanala inmediği için de açıklık var ama sancım yoktu. En kötü ihtimalle suyunu patlatırız dediler 20.00a kadar bekledik. Daha sonra ebe de doktor da normal doğumun riske gireceğini söyledi ve sezaryene alındım. 20.56da oğlum geldi. Benim ayağa ilk kalkışım zor oldu meğer gaz sancım varmış. Baktım herkes koridorda yürüyor. Ben kalkamıyorum ağladım biraz. Doktor lavman yaptırdı. Ağrım geçti hareketlendim. Şimdi evdeyiz taburcu olduk şükür. Hepiniz sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah.🤲