Onekim Kızlar bat 11 temmuzdu hala bisey gelmedi ve o aralar bel sırt ağrılarım çoktu 8 gün gecikmeyle kan verdim 2.39 çıkmıştı şuan 16 gün gecikmedeyim pazartesi sağlık ocağına kan verdim sonuç 2 güne çıkar dediler çarşamba yani bugün çıkmış olacak bu kadar gecikme yaşayıp hamile kalan oldu mu acaba biz normalde korunuyoduk gecen ay korunmamistik 28 günde bir adet oluyodum düzen gitti akıntı var hala 8 gün gecikmeyle doktor hap kullan istersen dedi istemezsen bekle dedi beklemeyi tercih ettim ama baya da geçti negatif görecem gibi hissediyorum nasip bakalım bekliyorum hala aslında kadın doğuma randevu almıştım sabaha sağlık ocağında testim çıkacak diye iptal etmiştim pişmanlık var iptal ettiğim için ama bekleyeyim bakalım verdiğim kanda ne çıkacak
Ebbruc Onekim ben gecikmemin 17.gününde hamile olduğumu öğrendim bi gün önceki testim negatifti. Ama benim adet düzensizliğim vardı öğrendiğimde 3+1 falandı şimdi çok şükür 14+2 olduk
Onekim Elifakkara e nabiza sabahtır giriyorum dusmemis hala ve muayene olduğum da gözükmüyor maalesef
sunset_momy Onekim kuzum bende 8 gün gecikme sonucu test yaptım ve çıkmıştı ama geç döllenme olduğu için 5 haftalıktı keseyi zor gördük. Ama senin günün baya geçmiş. olsa mutlaka testte çıkardı bence
Onekim Ebbruc benimde negatif çıktı 2 gün önce verdiğim teste sağlık ocağındaki doktor tiroitin yüksek dedi ilaç fayda etmiyor artıralım dedi canım gözün aydın bu arada rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
Onekim Ebbruc kuzum benim adetim hep düzenli olurdu 2 gün geri gelirdi her ay bu ay çok gecikti geçen ay korunmayı biraktiydik bu şekilde etki etmemesi gerekir diye düşünüyorum
Ebbruc Onekim amin canım çok sağol, troid yüksekse ve bebek istiyosan kesinlikle ilaç kullanıp düşürmeye çalış değerlerini , hamilelikte çok sıkıntı troid çünkü
Ebbruc Onekim ilk aydan tutarsa mucize olur zaten ama bi doktora görün en kısa zamanda adetin düzenliyse normalde, bu kadar gecikmesi normal bi durum değil çünkü, benimki düzensiz olduğu için ben önemsememiştim ki en fazla 1 hafta geç olurdum ben
Onekim Ebbruc ilacımı değiştirdi kadın doğuma görün istersen dedi düzenli kullanicam bakalım ilk ayda tutması tabiki mucize ama korunmamak benimde dengemi bozdu 17 gün bugün herseyin hayırlısı
Ebbruc Onekim neyle korunuyodunuz peki, yani sen doğum kontrol ilacı falan mı kullanıyodun ondan kaynaklı da olabilir canım belki
Onekim Ebbruc yok canım ilac falan kullanmadım hiç geri çekilme yöntemiyle korunduk korunma sayilmayacagini biliyorum ama 3 senedir bu şekilde korunuyoruz 🤷♀️