Ebru_cekin06 Sizdede oldumu böyle bugun doktor sey dedi 20 haftaligim erkek olabilir dedi eger kordon değilse tabi sağlık linolsunda cok kafaya taktim😃 yarin ayrintili ultrason ile daha net ogrenirsin dedi. Sizdede oldumu böyle olupt kiz çıktı
brgul_34 Ebru_cekin06 biz 15 haftalıkta öğrendik 19haftada detaylı da gördük allah nasip ederse oğluşumuz olucak inşallah 🤲🥰🤗
gulin-35 Ebru_cekin06 20 haftalık bebegın pıpısıyle kordonu ayıramıyorsa gıtme o doktora 😀ayrıntılıda kesın bellı oluyo ama doktor sımdıye soylemesı lazımdı 11. hafta da ogrendım ben
Ebru_cekin06 brgul_34 4aylik olmayinca demiyorlarmis o yuzden gec kaldi aslinda bide her doktor ilgilenmedi bu sefer gittim iyi ilgilindi
brgul_34 Ebru_cekin06 canım 4aylık ne alaka onu anlamadım daha erken cinsiyeti öğrenenler var ama tabi bilemiyorum detaylı da belli olur inşallah 🤲😌
brgul_34 Ebru_cekin06 detaylı da belli olur inşallah 🤗❤️İstanbul daysan eğer benim doktora gidebilirsin uygun hem
Ebru_cekin06 brgul_34 ankaradayim canım benim sosyal guvencem yok o yuzden ozel 200 aliyor bitaneside 400 falan aliyor devletexde 6tl ödüyoruz iste
Ebru_cekin06 Doğru diyonuz arkadaslar mesala 3lu taramam vardi grevdeyiz dediler yapmadilar simdi de bana haftaso gecti diyo yapamayiz diyo
Annesininportakali53 Ebru_cekin06 3 lü test pek önemli değil eğer 2 li testiniz temiz çıktıysa zaten doktorlar genelde 2 li test temiz çıkınca 3lu ve 4lu ye gerek yok diyor 🥰 cinsiyet konusunda devlet emin olmadan söylemiyor ben 21. Haftamda net kız olduğunu öğrendim ama bu doktorla değil bebişle alakalı hareketli olunca ne yaptılar ettiler göremediler en son da öğrendik valla detaylida kesin öğrenirsin ama bebegin pozisyonu uygun olmasına rağmen cinsiyet tahmini yapmadiysa doktor da sıkıntı 🤦♀️