Kızlar doğum yapalı 15 gün oldu ilk günler ağrılarım oluyordu normal ama suanda yanla ve batma hıssı cok yoğun kasıntıda eklendı kasınınca ıyılesıyor dıyolar ama hiç zannetmıyorum cok dayanılmaz bı his doktoruma gıttım ıltıhap falan mı oldu acaba dedım ama yok hersey normal dıyor olur boyle dıyor ama ben ınanmıyorum doktorumu bıle degıstırmek ıstıyorum kuru tut orayı dıyor her dk kan gelen bolge nasıl sureklı kuru tutulabılır yanma ve batma hıssı gecmıyor normal doğum 3 gunde ıyılesıyordu hanı vallahı sınırlerım bozuldu ıkı haftadır bebegımle bıle rahat ılgılenemıyorum parol ve dıkloron kullanıyorum smdı yıne antıbıyotık verdı bakalım ınsallah geçer bunu yasayan var mı