Kızlar selam bugün ıkılı tarama sonucunu öğrendim çok şükür temız çıktı 13. Haftadayım öbür randevuya Eylülün ilk haftası gel detaylıya bakarız 17 haftalık filan olmuş olursun dedi özel hastaneye gidiyorum akademi hastanesine detaylı ultrasona 500 ün üzerinde dediler tam bilmiyorum fiyatı Bir komşum farklı bir özel hastaneye gidiyordu oranın fiyatı da yüksek olunca kadın devlette Mersin Üniversitesi’ne gitti orada yaptırdı detaylı ultrasonu fiyatı biraz daha ucuzdu aslında ben fiyattan yana değilim paradan yana detaylıye girmesem bir şey olur mu Bir yandan istemiyorum girmeyi sonuç itibari ile gelirse Allah’tan her şekilde kabulüm çocuğa doktorumla daha konuşmadım bu konuyu etrafımda yaptıran da var yaptırmayan da var detaylıyı Çok sağlıklı giden bir hamileliğim var asla bulantı hissetmedim rahat geçiriyorum hatta doktorum bugün dediki İkinizde çok sağlıklısınız çok şükür Rabbime🌸🌺