Selamlar
36+3 haftalık gebeyim. Son 3 gündür geceleri belime ağrı giriyor ve vajinamda ağrı oluyor iğne batması gibi yürümekte zorlanıyorum.
Henüz iş hayatını bırakmadım kendi işimi yapıyorum acaba bundan dolayı mı ağrılar yaşıyorum yoksa erken gebelik belirtisi mi?
Bu tarz ağrı yaşayan var mı? Bu bel ağrısı geceleri oluyor sadece geçene kadar oturuyorum tekrar yatırırım 1 saat snra yine aynı ağrı tekrar ediyor