36+1 olduk ve nişanım geldi…
Kızımda tam 1 hafta nişan düşürdüm bu kez oğlumda ne olacak çok merak ediyorum. Şuan biz uygulamaya göre 36 yız ama gebeliğin başından beri 2 hafta önden gidiyoruz. En son kontrol de doktor her an gelebilir demişti Şuan aşırı bi heyecanlıyım. Zaten çok farklıyım akşamdan beri karnım çok sert vajinamda baskı var oğlum sanki kendini ittiriyor kasıklarıma sancılar düzensiz ama gelince tam geliyor. Bakalım ne olacak