yigitinannesiiiii Bsrssmn rennie duo kullana bilirsin canım benimde mide yanmam oluyor doktora söyledim oda bu şurubu söyledi😉 çok sık kullanmıyorum ama uyutmayacak derecede yandığı zaman içiyorum
Gzdde Bsrssmn kesinlikle rennie duo canım bn 3 ögün kullandım 2 ölçek cok rahatladım.doktoruna danışıp izin verirse kullanabilirsn..
durulina7 Bsrssmn ılık süt içebilirsin daha bugün çok faydasını gördüm herkeste aynı etkiyi yaratır mı bilmiyorum ama..
dilara1908 Bsrssmn Benimkisi artık uyutmayacak şekilde yanıyordu. Az az sık sık ve çok hafif yemekler yedim öyle düzeldi.