newmom07 Farklı bir durum ama 12. Haftada ikili test öncesi doktorum doppler yaptırdı ve ense kalınlığı 5,5 mm çıktı. Nifty testi istedi. Genoksa yaptırdım hızlı sonuç diye. Ama o bi hafta geçmedi. Neyse sonuç çok şükür temiz çıktı. 16. Haftada muayenede cok şükür ki ense kalınlığı 2,4 tü. Yani ödem yok oldu. Dua edin ve bebeğinizle konuşun. Sağlıkla geleceksin biliyorum deyin. Bu arada kanı verdikten sonra başka yerde ultrason çektirdim. Ama orada da 5 mm çıktı. Siz iyi düşünün ve bebeğinize hissettirmeyin. Hem belki de kafa şekli öyledir sadece.