Merhaba güzel anneler iyi geceler hepinize
Ben 36+1 günlük hamileyim geçen hafta 21 tammuzda doktor kontrolüm vardı. Yarına randevu açılmış bende aldım şimdi daha yeni 1 hafta oldu diye bakmamazlık eder mi acaba doktor. Sancı ve kasıklarımda ağrı çekiyorum randevy olmasa acile gidecektim yarın ama şükür ki randevu açılmış biri iptal etmis bende aldım. Ama dediğim gibi daha 21 temmuzda gelmişsin der mi acaba doktor gerçi 36 haftalık da oldum. O yüzden sizlere sormak istedim. Hastane de çam ve sakura bu arada