Öncelikle her bebişin kilosu gelişimi farklıdır bunu biliyorum sadece merak ediyorum o yüzden soruyorum hiç bir annemiz diğer bebişlerle kendini kıyaslayıp üzülmesin lütfen 32 haftada 2 kilo 30 gramdık yarın randevumuz var 34 olduk merak ediyorum çünkü sanki artk içime sığmıyor çok hızlı büyüyor sizlerde durumlar nasıl😇