bluepoint Eldgrn cinsiyet tahmini için ikili taramada sanırım tahminde bulunuyorlarmış sorar mısınız 🥳
Eldgrn bluepoint tabi sorarım ama ben pek doğruluğuna inanmıyorum yani illa ki doğru çıkan vardır ama yengem ikiliye girdiğinde kız demiş 1 hafta sonra kendi doktoruna gidince bir bakıyorlar erkek doğdu şimdi sıpa tabi herkeste yanlış çıkacak diye bişey yok inşallah doğru tahmin eder haber ederim canım 🥰
Ahuum bluepoint yok ben ıkı gün falan acile gittim 12/9 çıkıyordu 13 oluyordu. Benım normalim 9/5 bu yüzden bana yüksek geldi.
Mertay Merhaba güzel anneler bende 15+3 olduk bugun otobuste aniden gozum karardi dustum bayildim bana yardimci oldular otobus cok kalabalik ve havasizdi doktor bi beye denk geldik şoföre klimayi acin dedi allah razi olsun bana yardimci oldu❤️🤲🏻