minikmucizemmmmmmm Kızlar 32. Haftamdayim Perşembe kontrolüm var 32+2 oluyoruz nst ne zman başlanıyor bir fikrim yok 😳
Smyy3496 minikmucizemmmmmmm benim doktorum 34.haftadan sonra nstye başladı. Biraz da doktorunuzla ve gebelik sürecinizle alakalı bir durum
Cinarveannesi minikmucizemmmmmmm ben 30. Haftam da başladım bundan sonra ki her kontrol de olucak dedi.
Kader66 minikmucizemmmmmmm 31 haftalikken gittigimde bağlandı 2 haftada bir kontrol dedi 33 de gittim yine bağladı bu sefer haftada bi nst dedi 35 de devlet hastanesine gidecem onlar ne diyecek acaba mecburen randevu bulamadigim için özele gitmiştim
cgnduru minikmucizemmmmmmm bende 32+2 yine burda bekleyeyim 😀 ama daha erkendir kasılma şikayet falan yoksa daha sonra bakarlar bence
Eslem_1 Ben ilk 33 sonu 34 başı gibi girmiştim sanırım ..doğuma kadar da hiç sancım çıkmamıştı doktordan doktora değişiyor sanırım bu nst haftaları kimisi daha geç girebiliyor
minikmucizemmmmmmm Eslem_1 teşekkürler canım internetten baktım 32.hafta diyor ama benim doktorum ne der bilemedim 2 hafta da bir gelmemi istedi 🙃
Nesine Daha dun Esenler kadın dogum hastanesi ne gittim 31+5 gebegım 32 haftalık baslıyoruz dedi aldılar beni de 20 dk nst ye
minikmucizemmmmmmm Kader66 beni 30 dan sonra 2 haftada bir görmek istedi, 36 dan sonra haftada bir cagiracagim dedi
Cinarveannesi minikmucizemmmmmmm yok çok şükür risk valla bilmiyorum ilk gebelik bilgim de yok zaten fiyatlar da ucuk kaçık bana da erken geldi ama bişey diyemedim 🙄😁para için sanırım bilemiyorum valla
Ipeksari57 minikmucizemmmmmmm merhaba Doktordan doktora değişiyor mesela ben 30. Haftamda gittiğimde doktora sordum bilgi almak için bana 37 de başlarız demişti ben şok oldum baya geç gelmişti bana. Sonra baska doktora randevu buldum 34. Haftamda o da o hafta çektirdi mesela. Valla hakkımızda hayırlısı olsun inşallah canım benim 💖🌸
minikmucizemmmmmmm Ipeksari57 aa 37 bence de çok geç, hakkımızda inşallah hayırlısı sağlıkla gelsin bebislerimiz 🥰
Semrasular minikmucizemmmmmmm ben 35te girdim bide 37de şuanda 37+5 pazarteside doğumum var daha kontrolüm yok doğuma gitcem
Ipeksari57 minikmucizemmmmmmm Evet 37 deyince ben çok şaşırdım. Ama dediğim gibi doktordan doktora değişiyor valla. Amin kuzum inşallah 💜
Nesine @minikmucizemmmmmmm hakkında hayırlısı olsun cnm olursun tabi rabbim sağ salim kucagımıza almayı hepimize nasip etsin