37 haftalık hamileyim sancılarım iyice çogaldı gidiyorum açılma yok deyip yolluyorlar üstüne iki gündür mide agrım sırtıma vuruyo acile gittim mide intihabı dedi gönderdiler böyle olan birşey kullanan tavsiyesi olan var mı sancıdan duramıyorum nefes alamıyorum 😞😞