Misilefe canım aynı hastanede bugün verdik PCR testini. İkiside spinal oldu benim buda öyle olacak. Belden yapılan iğne asla korkutmasın seni emin ol kan almak daha çok acıtıyor canını o esnada kendini kasma ve kıpırdama yeterli. İğneden sonra bacaklarına sıcaklık gelecek. Sonda olayı benim hep uyustuktan sonra takıldı ama bazı hastaneler uyusturmadan yapıyormuş acısıni bilmiyorum onun. Yarım saat içerisinde tüm işlemlerim bitmiş olmuştu benim sadece dokunuşları hissediyorsun. Ameliyat sonrası ilk 6 saat kalkmaniza izin vermiyorlar zaten uyuşuk oluyosun. Sonra ufaktan bı karincalanma oluyo bacaklarında uyuşukluk geçince destekle yuruyemesende kalkmaya calis hatta mümkünse biraz zorla kendini ve yürü. İlk kalkış belki biraz zorlar seni dikişlerinde yanma hissi olabilir ağrın sızın illaki olacak ondada hemşirelere haber verdiğinde güçlü bı ağrı kesiciyle 5 dakika sonra bebek gibi oluyosun 🙃 gaz çıkarmadan yemek Yemene müsade etmiyorlar mümkünse yanına kayısı hoşafı al gaz çıkarma ihtiyacın geldiğinde asla bekletme sal gitsin acicak diye sakın korkma kesinlikle acı yok ben dikislerim acıyacak sanmıştım hep yapmiyodum o yüzden 2 gün aç kalmıştım 😁 ilk dogumsa senin eğer doktoruna da sorarak tabiki karnını sarıp yada korse kullanabilirsin ben eve çıktığımda sarmistim o şekilde gerçekten göbek denilen hiç bişey kalmadi alt karnım bile gitti ikinci doğumda da aynısıni yapmıştım. Aklıma gelenler bunlar kuzum merak ettiğin bişey varsa sorabilirsin