Canım
Naz_1648 ilaç vermiyor, magnezyum sadece o da fayda etmedi bana, ben kendi başıma oturup kalkıp yürüyemiyorum, fizik tedaviye yönlendirdi beni, kalçada ödem ve damar damar üstüne binmiş dedi o da sadece krem verdi doğuma kadar yatacaksın üstüne basmicaksın dedi o ağrılar inanılmaz, ben sadece yürüteçle lavaboya gidiyorum hep yatıyorum yatarken bile acı çekiyorum