Kubos01 Kızlar aklıma takıldı bebeğim 2 hafta küvezde kaldı sormayı unuttum d vitamini veriliyormu biz çıkınca 1.ay aşısında verildi çok canım sıkıldı erken verilmeye başlandığı için biz geç başladık kafama çok takıldı bi sorun olurmu dşye
Hamisbirhemsire Kubos01 ben yenidoğan yoğun bakımda çalışıyordum izine ayrilmadan önce hastane eczanesiden her bebeğe ayrı d vit damla geliyordu kuvez başında duruyordu doktor orderine göre veriliyordu
Kubos01 papatya56 sormayı unuttum kontrolde soracam muhakkak biz 15 gün küvezde kaldık acaba verildimi orda merak ettim
papatya56 Kubos01 Benım bebeğimde doğduktan 5 gün sonra küvezde kaldı eve gelınce başladım verceklerını zannetmıyorum ben ücretli olanı alıyorum sağlık ocağın verdigini kullanmıyorum
Kubos01 papatya56 geçmiş olsun kaçgün yattı acaba.bende eczaneden ücretli olanı aldım temiz olsun içeriği diye
Kubos01 Hamisbirhemsire bende veriliyor diye duydum çünkü çok teşekkür ederim küvezden sonra biz bilmeden kullanamadık 15.gün yani bir aylık aşısında gidince aldık 15 gün hastane vermiş oldu biz geç verdik 🥺
Hamisbirhemsire Kubos01 tabi verilirse daha iyi ama verilmemesi de öyle çok büyük bir sıkıntı değil siz içinizi karartmayin