Herkese merhaba arkadaşlar:) şuan 6 haftalık gebeyim. Önceden alerjik astımım vardı çok sıkıntı yaratmıyordu ama şu sıralar sanki nefesim yetmiyormuş gibi hissediyorum sürekli iyiceee bi nefesımi çekmek isteyip çekemiyorum bu durumu yaşayanlar var mı yani bu durum bebeğe zarar verir mi?🤗🌸