Eaydin gebe değilken hafta da bir mutlaka karam yerdim eşim eve gelince tatlı alması gereken zamanları bile bilirdi ya da ben arar isterdim. Ama Hamile kaldigimdan beri ağzıma bile sürmedim tatlı birşey asla canım istemiyor daha yeni hamileydim eşimin ananesinde bı tabak turşuyu yiyip bitirmiştim hep erik tuzlayıp yemiştim ama erkek 😁😁 her zaman tutmuyor o işler Allah ne derse o 😁