Mucizem_00 Kızlar normal diyolar hamilelikte 2.3 trimester da 2 3 katına ckarmıs hatta aynı durumda olan var mı 2 3 katın ckmadı ama az yüksek benimde, normalde hamileyken bu değerlere bakılmazmş, ama ben aile hekimi detaylı baktı
eslemesila Mucizem_00 bende 3.trimestirdaym ve benimde değerlerim yüksek hamilelikte normal diyorlar ama bilmiyorum
eslemesila Mucizem_00 valla asla tatlı hiç bir şey tukeymiyorum hamiriside sadece ekmek yerim arada o yüzden şeker yüklemesi yaptırmadım ama genelde tok karnına bile olsam şekerim hep çok düşük çıkar hatta bazen tatlı ihtiyacından başım dönüyor ama yiyemiyorum
Mucizem_00 mhmmddgc aile hekimim herşeye bakılsın diyince baktı demir falan demiştim ben hepsine bakmıs masallah, ee ister istemez insan da şmdi takıyor kafaya kadın dogumcu bu kadar detaya bakmıyor mesela o yüzden mi
mhmmddgc Mucizem_00 Evet Önemli olanlara bakıyor kadın doğumcular. Bebeği ve anneyi etkileyebilecek parametrelere bakıp ona göre yol izliyorlar. Benim gebelikten öncede hep yüksekti gebelikte 2 katına çıktı önemsemedi kadın doğumcum.
Mucizem_00 mhmmddgc peki canım dmeir benim hap kullanıyordum işte 16.haftafan itibaren 192 olmuş yükselmiş yani bu durumda ben ilacı bıraktım, doktora gidince dicem senin demir ne durumda
mhmmddgc Mucizem_00 Demirlerim iyi benim bir sıkıntım yok şükür. Demir yükselince zaten bıraktırıyorlar ilk kızımdada yüksek görünce bıraktırmıştı doktor. Sendede muhtemelen içme der. Arada kontrol ediyorlar düşerse yeniden başlatıyorlar
Mucizem_00 eslemesila benmde şekerim 69 çıktı biraz düşük yani diyim 74 müş ilk sınır, bende cok sekerli yemiyorm düşük cknca biraz yemeye baslaym diyorm da işte, şeker cocugun da ihtiyacı varmş enerji dolayısıyla
Mucizem_00 mhmmddgc evet içmiyorum bende şuan zaten doktora gidince dicem ona göre Bi yol çizeriz, Teşekkür ederim 🌺