Slm kızlar biraz uzun doğum hikayesi öncelikle hepinizden özür dilerim
Evet gelelim şimdi sarı papatyama ayın 21 acile randevum vardı bunun nedeni ise günüm geçiyordu kontrol amaçlı gel bakalım dedi neyse bende gittim hemen nstye bağlandım hafif sancılarım vardı hissetmiyordum ama doktor baktı sancin var dedi hissediyor musun yok dedi gel bakalım açıklığına bakalım dedi ve baktı 1cm açıklık vardı bana 3gün sonra gel yatış verecem dedi bende eşimle konuştum izni pazartesi olduğu için dedim pazar değil pazartesi gidelim tamam dedi ve biz eve geldik akşama doğru hafif bel ağrım olmaya başladı önemsemedim dinlendim bol bol hareket ettim bende yorgunluğuma verdim ve gün öyle geçti ertesi sabaha uyandık ağrım vardı yine yine dedim ki muane oldum o yüzden kesin evi supurdum sildim lavaboya gittim beyaz akıntım bildiğiniz sumuksü akıntı ile gelmiş ben dedim acaba nişan olabilir mi ağrım hafif olduğu için biraz zaman geçsin sonra bakalım dedim akşama doğru gittikçe artmaya başladı ağrım ama dayanilmayacak kadar değil tabiki dışarı çıktık kız kardeşimle yürüyüş yaptık eve geldik kayınvalidem dedi ki evine çıkma yemeği bizde yiyelim hem yorulmussundur bende kabul ettim yemek yedik bulaşık makinesini bosalltim öyle bir belime ağrı girdi ki anlatamam kipirdayamiyorum hemen eşim ben ve kız kardeşim acile gittik açıklık 1cm olduğunu syledi sancima bakmadı bile direk eve gönderdi bende paşa paşa ve ve geldim açıklık bir cm ise kendi hastaneme gitmeme gerek yoktu bu arada ben Üsküdar Zeynep Kamil hastanesinden takipliyim eve geldim biraz sancimin geçmesini bekledim ve geçti normalde ben hayatta saat 3/4olmadan uyuyamam o gün için saat 01:30 da uykum gelmişti uyudum sabah ezanı okunuyordu ağrıya kalktım ağrı giriyordu eşimi uyandirmadim hemen evi filan dolandım baktım geçti hemen yatağa geçtim uyanık ile uyku arasında bir sancı daha girdi (bildiğiniz adet sancısı ) eşimi uyandirdim dedim kalk sancım var belimi ov bir şeyler yap dedim o da ovdu belimi dolandım evin içinde gittikçe artmaya başlıyordu sancım dedim duş alayım geçerse yalancı sancı yok gecmezse doğum sancısı öyle okumuştum duşa girdim bir ferahlama geldi dedim kesin yanlış alarm çıktım duştan üzerimi filan giyindim sancı girdi dedi. Yok kesin doğum sancısı ve farkli bir ağrı hem bu kalktım saat sabahın 5/6gibi yatak odami temizledim mutfağını topladım ve saat 6tam oldu tuvalete gittim ve hafif kanlı yine beyaz sumuksü akıntı eşime haber verdim ne yapım dedi bekle dedim ve saat 7ye kadar bekledik 7de üzerimi giyindik çantaları aldık kız kardeşim ben ve esim aşağıya indik annesine haber verdik kesin mi dedi dedim büyük ihtimalle Nisan geldi benden ve sancım var dedim kayınvalidem de hazırlandı hep beraber hastaneye geldik muane oldum 2cm açıklık var sancım ise 100lerdeydi oha dedim bu.mu yani kacgundur çektiğim benim bebeğimin kilosu fazla olduğu icin sezeryan dedi doktor tabi ben yalvardım ne olur normal olsun bakın gencim ilk gebeliğim bu benim yapabilirim denemek istiyorum filan tamam yukarı çık bakalım seni başka doktor muane edecek dedi tamam dedim başka doktor muane etti aslında 4kiloyu geçmediğini syledi bende sevindim çünkü hiç ameliyat olmadığım için sezeryandan korkuyordum tranva gibi bir şey olmuştu bende daha sonra seni benden başka bir de uzmanim baksın sonra doğumhaneye alalım seni dedi geldi baktı 4.200 olduğunu syledi catima baktı gayet güzel dedi 4cm açıklık var yapabilirsen deneyelim dedi tamam dedim siz yardımcı olun yaparım dedim doğumhaneye girdim artık dayanacak gücüm kalmamıştı gerçekten sancım çık fazla olmuştu nstde 127oldugunu gördüm nefes egzersizleri yaptırıyordu ebe (Allah razı olsun hepsi birbirinden iyi ve anlayisliydilar belimi ovuyorlardi eşimi aramak istedigi söyledim yardımcı oldular)ve doktor geldi açıklığa baktı 5cm dedi ben üzüldüm bu mu ne yemek yedim sezeryan olma ihtimaline karşı ne başka bir şey yaptım zaman geçmiyordu tabi aradan zaman geçti doktor geldi suyumu patlattı ve 7cm dedi Allah’ım nasıl sevindim anlatamam ve beni sancı odasindan çıkarıp doğum odasına aldılar ve biraz da orada sancı çektim duşa girmek istediğini syledim mümkün mü diye sordum ebe tabi ki dedi yardım etti bana duşta çok yardımcı oldu belime su tuttu daha sonra byle egzersizler yaptı özel hasta gibi ilgilendi ve ikinmam geldi büyük tuvalet varmış gibi bir baskı var syledim dustayken tamam yapabilirsen ikin burada dedi ben yanindayim dedi ve ikinmaya başladım bir süre ve bana sedyeye üzen bakalım açıklığına dedi uzandım 8/9arasi açıklık dedi hemen bağırdı doktora bu arada bebek büyük olduğu için dogumuma uzman doktor girdi doktor geldi baktı evet çok güzel dedi aferin sana şimdi ikin dedi bende ıkin dedi bende ıkindim ve çok güzel ikindigimi syledi daha önce doğum yapmadığıma rağmen çok süper olacagini syledi ve biraz daha devam ettim ikinmaya doktor bebeğini hissetmek ister misin başı gözüküyor dedi çok güzel sarı dedi olur dedim hissetmem için yardımcı oldu kızlar çok güzel duygu o an dedim ki Allah’ım ne olur bir an önce çıksın kavusayim ve bana tekrar sancı geldi ikındim öyle o kuvvetle o istekle ıkindim ki bebeğim geldi ve hemen annesi istiyor musun dediler evet dedim aldım bacağıma koydular Allah’ım dedim sana şükürler olsun bana bunu nasip ettiğin için ve gerçekten bebeğim kilolu doğmuş kızlar 4200kilo ve doktor dikişlerimi de kendi attı sen gayet başarılıydın bu başlarına ortak oldum devamı gelsin istiyorum dedi dikislerimi yapmaya başladı ama hem yapıyor hem de sohbet ediyorduk ve bitti dikişler bu arada ben suni sancı almadım epidural da almadım bebeğime kavuştum bende çok güzel kızlar sezeryan olsaydım yine aynı duygular yaşardım sonuçta ikisi de doğum sadece isim ve şekli farklı fakat iyi ki normal olmuşum diyorum o sancı o dogum anı bebeğinize kavuştuğunda rahatlama şekli çok farklı