Dyg11 kişiden kişiye göre değişir. Eğer doğumunuzun başlayacak bir kriteri varsa örneğin sancı, açılma gibi süt bezleri uyarılmış oluyor vücut da kendini doğuma hazırlıyor. Ben açılma ve sancı olmuştu ama kendim isteyerek başka bir hastalığımdan ötürü sezaryen oldum. Sütüm geldi bebeğim hemen emdi.
Gelmezse eğer, yine de emzirin memenize masaj yapın ucunu okşayın uyarın. Dereotu çok güzel süt yapıyor dereotunu su ile blenderdan geçirin öyle suyunu posasını için.
Stres yapmayın üzülmeyin psikolojik olarak iyi halde tutsun çevreniz sizi. Protein ağırlıklı beslenin.
Şeker hamur helva tatlı sütlaç vs bunlar bebeğe gaz yapar boşuna süt İçin yemeyin. Et yeyin, bulgur pilavı yeyin ciğer güzel süt yapar ve B12 çok yüksek.
Özetle kaliteli beslenin ve stres yapmayın.