neval270071 evet 36.hafta bi kaç gündür benim de kasık ve karın ağrılarım oluyo çok fena..😞 süre tutuyorum ben, Kısa süreli ve gerçekten düzensiz aralıklarla olduğunu görünce rahatlıyorum..gerçek doğum sancısı düzenli aralıklarla ve 5 dk da bir oluyo diye biliyorum