Ayfertufan Meral2158 belirli bi hafta yok bir zaman sonra kendin yatamıyorsun zaten yani ben de öyleydi 😅
afrAybars Meral2158 ben korkumdan hamileliğimi öğrendiğim an bıraktım yüzüstü yatmayı canım 2 hamileliğimde de ☺️
Esraa1453 Meral2158 ben 6.ayıma kadar uyudum sanırım tam hatırlamıyorum ama karnın büyüdükçe zaten zamanla uyuyamıycaksın yüz üstü o yüzden belli bir zamanı yok 🙂
Hellili Meral2158 benim ilk gebeliğimdi karnım çok geç çıktı çıkmasıyla doğumda neredeyse aynı anda oldu ben 27. Haftalara kadar yüz üstü uyudum sonrası direk oturark uyku pozisyonuydu ikiz gebeydim