Serdar4125 4 haftalıkken falan göğüslerim çok fenasızlıyordu ağrıyordu ama 6 haftaya girdim ne göğüs ağrısı kaldı ne bir şey hiçbir bir berettim Yok normal midir kızla
Serdar4125 Serdar4125 araştırıyorum böyle işte birden belirtiler yok olursa düşüktür bilmem ne psikolojim bozuldu artık
Livan Serdar4125 canımm herkesde belirti olmuyorki yani normal olup geçmesi ufak şeyleri stres yapma kendine ❤️ Benim hiç belirtim yoktu olmadıda 🤦🏻♀️🧿
Ayfertufan Serdar4125 içini ferah tut kuzum benim de sol göğsüm sanki ellesem patlatayacak gibiydi ama artık kalmadı geçiyor bir zaman sonra normal yani 🫶
Serdar4125 Ayfertufan ya ben ilk gebeliğimi düşük yaptım 2 ay sonra hamile kaldım tekrardan korkuyorum aynısı olacak diye bir de 6 sene sonra oldu benim çocuğum o kadar tedavi gördüm hiç olmadı şimdi Allah verdi Allah’a şükür 6 hafta 6 gün olduduk
Ayfertufan Serdar4125 Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah şimdiden 🤍 içinde en ufak bile şüphen olduğunda doktoruna danışabilirsin kendini rahatlatmak için 🙃
BBuseY Serdar4125 ben geceleri hissediyorum özellikle sol tarafa yattığımda 🤗ama ne bulantı ne göğüs hassasiyetim hiç bişeyim yok
Elinanur Canim inşeAllah belirti olmadan güzel bi hamilelik geçirirsin🤲🏻 Ben 12+4 haftalik mide bulantilari geçmiyor hiç bişe yiyemiyorum. Şu an bulantidan uyuyamiyorum 😔 Allah sağsalim kavuşdursun inşeAllah, Allah korusun minnoşunu🤲🏻
Kadriyearslan 15 haftada bütün belirtilerim bitmişti korkuyordum 16 haftaya girdim şimdi daha şiddetli geri geldi bulantılarım felan 🙄