Semasultan Hamileliğin 4. Ayindayim tatil planımız var uzak yola gitmiycez araştırdığım kadarıyla denize girmek riskli durum olmadığı sürece sorun olmuyo hamileyken denize havuza giren oldu mu
Ayfertufan Semasultan Denize giriyorum ama mayomu üzerim de kurutmuyorum başka bir kıyafet ile değiştiriyorum üşütmemek için
Pitircikk Semasultan havuza girdim 4,5 aylıkken doktorum bi sakıncası olmaz demişti tatilde girdim bi sorun yaşamadım
dezgi Semasultan ben ikisine de girdim canım bir sorunum yok şuan ama dikkat etmen gereken en önemli şey çıktığında ıslak mayoyla beklemeden yedekli gidip özel bölgeni de kurulayarak yenisini kuruşunu giy hemen enfeksiyon olmaması için. Bir de suya ilk girdiğinde bebegin toplanabilir yavaş hareket etmeye dikkat et ben göbek hizasında elimle göbeğimi suya alıştırarak ıslatarak devam ettim deniz çok soğuktu girdiğim yerde 😄
cagla0cagla Bende 6,5 aylıkken tatile gittim ve bol bol yüzdüm canım doktorum hiçbir sorun olmayacağını hatta önerdiğini söyledi havuz dışında problem yoktu denize istediğim kadar girdim
Semasultan Çok teşekkürler kızlar cevaplarınız ve önerileriniz için 🌺🌺🌺ben de o zaman tedbirli bir şekilde girebilirim
CEYDAASH Semasultan 32 haftalık yüzdüm sırt üstü kulaç 😅 Ayrıca doktorumda son 2 kontroldür yüzme ve yürüyüş yapmamı söylüyor. Herhangi bir sorun olmuyor
Obirgebe CEYDAASH ay bende 32 ken yüzdüm ama göbeğim yüzmeme izin vermiyor sanki kasılıyor gibi oluyordu 😂 ben niye rahat edemedim üstelikte çok severim yüzmeyi
Bidikannesi Ben hamileliğimin başından beri havuz deniz geziyorum 30 haftadayım hiçbir sıkıntı olmadı dikkat etmen gereken ıslak mayo ile beklememek yedek mayon olsun hemen duş al kuru mayonu giy hiçbirşey olmaz
goktugunannesii Semasultan 38. Haftadayız her hafta denize girerim ama havuza değil. Doktorum kesinlikle girmeyin dedi. Sebebi ise içinde bulunan kimsayallar. Vajinanın florasını, pH dengesini bozması sebebiyle önerilmiyor. Enfeksiyon riski yüksek. Bilginize.
Papatyam_annem Semasultan benim doktorum girme dedi Antalya da yaşıyorum havuz u hiç tavsiye etmedi deniz belki olabilir enfeksiyon riski için sanirim
Kubgkm Semasultan suyun içinde çok kalma maksimum 15 dk sonra çık güzelce kurulan ıslak kalma gölgeye at kendini güneşin altında yanma bir de denizin suyu çok soğuksa girme üşütürsün canım tecrübeyle sabit
Canpolattt Bende girdim bisey olmadi tek sorun gogus ucum asiri sızladi etrafi soyulmus o gunden sonra kurudu kabuk oldu🤷♀️
CEYDAASH Obirgebe Bakma bende öyle çokta rahat yüzebilmiş değilim , göbek kasılıyor evet. Yüzmüş olacak kadar yüzdüm 😅