Nissaam Buser54 benimde öle ozele gidiyorum sırf su igne icin gittim devlete zorraki muamele yaptı eşim cok titiz bu konularda cok soru sorunca bidaha gelmesinler deyip herseyi verip yolladilar sanırım 😂
Buser54 Nissaam 😁 iyi yine işiniz görülmüş. Benim eşim gelmiyordu zaten ama burda da erkekleri koridora almıyorlar içeri yalnız giriyorsun
Buser54 mnkfasulyee ay ben kurtardım darısı sizin başınıza 😅 iğneyi zaten negatif çıkınca yapıyorlarmış sanırım pozitif olup değer yüksek olunca geç kalındı diye yapmıyorlarmış biri öyle demişti. Çok karışık işler kimin ne yaptığı belli değil gerçekten.
mnkfasulyee Buser54 Gittim bugün hastaneye 15 dk kayıt sırası bekledim. 20 dk da tansiyon ölçtürme sırası. Muayene etti kanaman yok bebek saglıklı o yüzden biz doğumdan sonra yapıyoruz dedi yapmadılar.
Nissaam mnkfasulyee allah allah herkez farkli bisi diyo gercekten ben 30. Haftamda oldum 34 e kadar süresi varmış ama dogumdan sonra bebegin kan grubuna göre doktor bir kez daha yapabilirz dedi🤷♀️
Ceydaab Bende dün kürtaj oldum 6 haftalıktı kan uyuşmazlığımız var dün kürtaj dan sonra iğneyi yaptılar diğer gebeliğe kadar etkisi kalır mı yoksa tekrar mı yapılır yani sağlıklı bi gebelik olur mu artık üçüncü olacak😔
Buser54 Ceydaab kalır tabi ki. Süresi yok. Doğumdan ya da kürtajdan sonra yapılan iğne bebeğin annenin sisteminde bıraktığı ve diğer bebeği etkileyecek olan madde için. İğneyle birlikte sistemden o madde atılıyor ve anne temizleniyor. Rabbim sağlıklı bebeler nasip etsin inşallah en hayırlı vakitte 🌸
caglaolmeZ mnkfasulyee canım bende 28 haftamdayim devlet Hastanesi’nde bugün vuruldum tabi bugünü verdiler ama 1 hafta önceden ama acile falan gittiğiniz de nasıl olur iş bilmiyorum
caglaolmeZ mnkfasulyee hayır kanamam yoktu zamanı geldiği için vurdu Sakarya eğitim araştırma hastanesi
1234nasnnzns mnkfasulyee Canım ben ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durdu bizde de kan uyuşmazlığı var şuan yine hamileyim 6+4 te kan uyuşmazlığı iğnesi oldum 7. Ayda tekrar olucam nasip olursa korkma korkulacak bir şey yok Allah kucağına almayı nasip etsin ❤️🙏