Asel_im newbabyno2 ilk gebeliğimde 5 aydan sonra çıkmıştı canım bunda 3 aydan sonra minnacık top gibi çıkmıştı ♥️
BrcnSym Ayda hamile olduğum belli oluyordu. 7. Ayda (30+4) patlayacak gibi hissediyorum 8 ve 9u düşünemiyorum 😁
Merveclnk newbabyno2 valla benim 3 aylık olacak 1 hafta sonra biraz göbeğim vardı normalde de ama büyüme seziyorum şuan alt karnımda özellikle.
newbabyno2 Merveclnk aynen bende 3 aylıgım sankı banada cıkmış gbi geldi o yuzden merak ettm ama mılletın 6. Ayda cıkmıs hep 😃
Tugceonur newbabyno2 ikinci gebeligim 16 da çıkmaya basladi suan 21 haftalik top gibi iç.karnimda dar kendim de zayıfım cok daha belirgin
humeyrasmother newbabyno2 newbabyno2 ben luan7+2 karnım dolu dolu tüp bebekle hamileyim kan sulandırıcı iğne ve yağlı iğne kullanıyorum Progestan dex diye göbekten ikiside karnım dolu dolu şişti iner iğneleri bırakınca 😥