19hafigim gobegim sadece hafif cikti ve bazen tv izlerken veya uyurken sirt ustu yatiyorum zararlimi ya yoksa karin buyudukceminzarai oluyor internette 6 aydan sonra dikkat edilmesi gerekiyor diyor . Ben mesela sirt ustu yatinca pit pit seylerde his ediyorum umarim kotu bisey degildir ya…