NM_mom benim bişeyler yedikten sonra yanıyor genelde geceleride daha bi çok yanıyor böyle yanma ve değişik şişlik gibi rahatsız edici his oluyor içince geçiyor şükür doktoruna sorup sende iç bence kurtarıcı , hamileler rahatlıkla kullanabilirmiş bana doğuma kadar kullanabilirsin dedi doktorum