cagla0cagla Bizimde uygulamaya göre 69 ama sezeryan olacağım için 55 falan kalmıştır diye düşünüyorum 🥰
merve2746 Esramumcu yok bizimki yerinden memnun pozisyon doğru ama daha kanala inmedi inerse hissederim sanırım
Neslihangzll Obirgebe Geçer Allah’ın izniyle 🙏🏻 20 den düştükten sonra daha da sıkıntı 😂😂😂🙈 Hiç geçmiyoooo