Sehnazs5 Kızlar 19 haftalık gebeyim önceden göğüslerim şişti dolgun dokunamazdım ama şişliği geçti gayet rahat dokunuyorum ağrı yok normal midir ?
Vera09 Sehnazs5 normal canm benim 7-8haftadan sonra kesilmişti göğüs hassasiyetim hep ağrı olacak değil