Demirbebeekk Kızlar 35 haftalık gebeyim ben bugun bana amniyotik sıvı sızıntı testi yapıldı çok şükür bebeğin suyu değilmiş ama aranızda yaptıran varmı yaptırdığımdan beri belim ve kasıklarımda ağrı var nts de de düzensiz kasılmalar çıktı
Hamisbirhemsire Demirbebeekk benim 17 haftada olmuştu idrar sandım amniyosure testi yaptırdım orda negatif çıktı ama iki kontrol arası sivida azalma olduğu icin ve böbreklerde sıkıntı olmadığı için erken memran rupturu olabilir demişlerdi sonraki haftalarda düzenli izlemlerde bı artıyordu sonra suyum geldiğini hissettigimde azalıyordu kesede su. Perinanaloga sordum çok güvenilir değil demişti o test için bu ped gibi olanlardan alabilirsin demişti biz bulamadık o zaman
Buser54 Ben yaptırmadım da ablamın da sürekli su geliyor belirli bi haftadan sonra. Ona bi kağıt vermişti doktor, sıvıya onu bastırıyordu eğer mor olursa bebeğin suyu değilse başka vücut sıvısı demişti. Size nasıl yapıldı ki test?
Demirbebeekk Hamisbirhemsire benm ultrasondada bakıldı suyu gayet iyi denildi ama ağrım olunca korktum açıkcası bugune kadar böyle bi ağrım yoktu