Happyy_ [silindi] anladım çok teşekkürler 😍😍 salisilik asit baya markası var siz hangisini kullanıyorsnz
[silindi] Happyy_ osl kullaniyorum daha iyi markalar var ama yurtdisindan geldigi için mesela yurtdisinda 1 dolar burda 200 liraya satiyolar. Osl yerli bir markaymiş, içerik ödülü falan almiş. O yüzden güvenilir hem diğer markalara göre yine daha ucuz diye aldım. Purest solutions iyiymis ama onu kullanmadim. O da yerli bir marka sanirim. Osl ve purest solutions iyi markalar. Yani pahali gelebilir ama aylardır bitmedi. 3 ay once almistım. Yani bence deger parasina. Daha ucuz ürunler zaten su gibi yani hicbi etki göremiyosunuz.
[silindi] Happyy_ tabi ben asla önermem trendyoldan falan almayi. Yuzunüze sürceksiniz sakin oralardan almayin. Icine bisiler doldururlar anlamazsiniz. Uygulamalari var bende gratisinde rossmaninda zaten en gec 1 haftada geliyor ve sürekli indirim oluyor takip edin. Uygulamadan almak daha mantikli gitme durumun yoksa
Manolyagkmn Happyy_ cildin nasıl kuru mu karmamı yağlı mı gözenekleri için kesinlikle la roche posay biraz pahalı ama karşılığını alırsın YouTube de videoları ve yorumları inceleyebilirsiniz. Bende güneş kremi arıyorum onu da la roche kullanıyordum ama 2 katı artmış fiyat 🤦♀️ ama galiba yine onu alacağım çünkü yüzümü diğerleri gibi terletmiyor hem hafif hemde koruyucu.
Happyy_ Manolyagkmn çok teşekkürler evet Fiat biraz pahalı ama mecbur alacağım yapacak birşey yok bu kış yüzümu düzene koycm 😁😁😁 güneş kremi olarak ben procsin kullanıyordum ama bilmiyorum oda artık baya beyaz beyaz duruyor 🤷 bende göz gezdiriyorum
Manolyagkmn Happyy_ procsin su bazlı mı acaba? Onu da önerdi bir arkadaşım ama la roche göz yakmıyor göz çevresine sürülebiliyor makyaj bazı olarak q kullanıyorum ben onu onun için vaz geçemiyorum
Raskaa14 Happyy_ gözenek problemin varsa. Yağlı veya karma bir cildin vardır. Hiç cilt tedavisi gördün mü ? Herhangi bir antibiyotik tedavisi cilde dair tetradox monodox azeltin vb bir şeyler Ona göre nasıl bir yol izlemen lazım söyleyeceğim. Uzm.Estetisyene denk geldin yine iyisin 😎
isimsizzz Happyy_ Herhangi bir peeling ,ben peelingte en ucuzunu alıyorum, peelingin üstüne kil maskesi, hamileyken bu kdri yeter ,doğurunca üçüncü ürün olarak gözenek sıkılaştırıcı bir tonik olabilir , cildin kurursa da herhangi bir nemlendirici 🌷🥰