Hanımlar 27+2 hamileyim bebeğimin hareketlerini hissettiğim günden beri çok hareketli bir çocuk değil çok şükür bir sıkıntısı da yok fakat bir gün bir iki tepmesini ya da hareketini hissediyorum ertesi gün hiçbir hareketini hissetmiyorum mesela bugün hiç hareket etmedi hiç hissetmedim sizinde böyle oluyor mu ya da oldu mu 😔 çok gerginim